Drie tips om jezelf te verbeteren in de sportschool

Gelukkig kunnen we al heel lang naar de sportschool. De meeste mensen zullen er erg blij mee zijn. Het kan echter enige tijd duren om te wennen in de sportschool. Thuis sporten is niet hetzelfde, daarom wil ik in dit artikel enkele tips met je delen om je prestaties in de sportschool te verbeteren.

1. Ori├źntatie

Dit is vooral handig als je net bent begonnen met sporten of het al een hele tijd niet meer hebt gedaan. Dit is natuurlijk niet bij alle oefeningen nodig, zoals het duidelijkst op een loopband of crosstrainer is, maar vooral bij krachttraining is het belangrijk om de training correct uit te voeren om blessures te voorkomen. .

2. Kijk hoe u traint

Als u niet goed traint, kan dit uw voortgang belemmeren, dus het is erg belangrijk om altijd op de basis te letten. Blijft mijn lichaam in de juiste positie?U rijdt te snel? Adem je goed? Als u bijvoorbeeld een zwaar voorwerp duwt of trekt, moet u uitademen en in tegenovergestelde richting inademen. Dus als je goed traint, gebruik je meer spieren en boek je meer vooruitgang.

3. Plan een dag om de diversiteit te vergroten

Plan een dag Probeer iets in plaats van je aan het schema te houden. Probeer bijvoorbeeld eens een krachtstation of een springtouw. Daarnaast kunnen de veranderingen je ook een veelzijdiger sporter maken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *